1) Rivayatul-hadis elmi: Peyğambarin (s.a.s) sünnatini (hadislari) toplayan, naql edan elm. 2) Dirayatul-hadis elmi: Hadislarin sahihlik vaziyyatini müayyanlaşdirmak, sanad va matnlarin vaziyyatlarini anlamağa imkan veran elmdir. 3) Carh va Ta'dil elmi: Sahabalari çıxmaq şarti ila bütün hadis ravilarinin doğruluq va onlara güvanilacayini araşdıran bir elmdir. Ümumi olaraq ravilar adlarına va künyalarina göra sıralanır va har birinin hayatı, kimlardan hadis ravayat etdiyi, kimlara hadis naql etdiyi, ravilar arasındakı yeri, adalat va doğruluq vaziyyatlari , onun haqqında hadisçilarin fikirlari ifada edilir. 4) Ravilar tarixi elmi: Hadis ravayati baxımından ravilarin tarcümeyi-hallarını veran elmdir. İbn Sa'dın «Tabaqat», Buzarinin «Tarix», İbn Hacarin «Al-İsaba» asarlari bu elmin an mahşur qaynaqlarındandır. 5) Hadislarin varid olma sabablari elmi: Hadislarin söylaniş sabablarini müayyan etmaya çalışan elmdir. Hadislarin daha yaxşı başa düşülmasi üçün Süyutinin «Al-Lüma» adlı asari vardır. 6) Qaribul-Hadis elmi: Hadis matnlarinda keçan az işlanildiyi va arabcaya sonradan girdiyi üçün başa düşülmasi çatin olan kalmalarin açıqlanması bu elmin mövzusunu taşkil edir. 7) İlalül-Hadis: Har kasin aşkar eda bilmayacayi, lakin hadis alimlarinin müayyan eda bilacayi va hadisin sahihliyina angal olan gizli qüsurları araşdıran bir elmdir. Ahmad bin Hanbalin «Kitabul-İlali» bunlardandır. 8) Muxtaliful-hadis elmi: Bu elm aslinda olmadığı halda, xarici görünüşü baxımından aralarında mübahisa var kimi görünan hadislari ala alır, görünan bu mübahisani aradan qaldırır. 9) Nasx va Mansux elmi: Biri digarinin hökmünü ortadan qaldıran hadislardan bahs edan elmdir. Bu sahanin an önamli qaynağı Haziminin «Al-İ'tibar» adlı asaridir.