Allah (c.c) har seyin va har yerin yaradicisi. Qurani-karimin "Al-Baqara” surasinin 2-ci ayasinda deyilir: Yer uzunda na varsa, hamisini sizin ucun yaradan, sonra samaya uz tutaraq onu 7 qat goy halnda duzaldib nizama salan odur(Allahdir) O, har seyi bilandir! Islamin esasi Allahin birliyi uzarinda qurulub. Quranin 112-ci surasi olan Ixlas surasinda deyilir: Bismillahir-Rahmanir-Rahim De:O Allah birdir.
Allah ( hec kasa, hec naya) mohtac deyildir!
O na dogmus, na da dogulmusdur!
Onun hec bir tayi-barabari da yoxdur (banzari) da yoxdur!
Allahin (c.c) 99 adi var ki, bu adlarin har biri Quranda var : 1. Allah (Gözel sifetleri özünde eks etdiren) 2.El-Vahid (Yegane) 3.El-Ehed (Benzersiz) 4. Es-Semed (ehtiyacsiz) 5. El-Axir (Her sheyden sonra mövcud olacaq) ... Ardini oxu »
Hazrati Abu Bakr Siddiq Hazrati Mahammadin (s.a.v.v.) an samimi dostu idi. Makkalilar arasında Abu Bakrin nüfuz va hörmati çox, etibarı sonsuz idi. O, çox varlı bir tacir idi. Alicanab olduğu üçün, hamyerlilari onu sevar va hörmat edardilar. Peyğambarimizdan(s.a.v.v.) iki yaş kiçik idi. Bir-birlarila çox samimi dost idilar. Hazrati Peyğambari(s.a.v.v.) axtaran Abu Bakirin dükanında tapardı. Ela bu samimiyyata göra Hazrati Mahammad ailadan alava, kanardan ilk olaraq Abu Bakri islamiyyata davat etdi. O da heç taraddüd etmadan iman edarak islamiyyata girdi. Çünki Hazrati Mahammadin(s.a.v.v.) samimiyyatina inanırdı. Hazrati Mahammad(s.a.v.v.) onu bütlari tark edarak, Allaha ibadata davat edirdi. Burada taraddüd edacak na var idi? Bütlara ibadatdan hansı ağıllı
... Ardini oxu »
Hicri II və III əsrlərdə ən yüksək inkişaf mərhələsini yaşamış elmlərdən biri də hədis elmidir. Bu dövrə qədər hədislər ya şifahi halda, ya da pərakəndə olaraq yazılı şəkildə mövcud idi. Əməvi xəlifələri tərəfindən hədislərin yazılması və köçürülməsi üzərinə qoyulmuş qadağa bu elmin tərəqqisini ən azı yüz il təxirə salmışdır.
İlk hədis alimlərinin fəaliyyəti yalnız bir sahə ilə məhdudlaşmırdı. Bunlar hərtərəfli biliyə malik, hədis, rical, təfsir, ərəb qrammatikası və s. elmləri mükəmməl mənimsəmiş, zöhd və təqvada məşhur olan insanlar idilər. Bu şəxslər səhabələr və tabiun haqqında öz xatirələrini əsasən şifahi formada gələcək nəslə ötürür, bir növ «rəvayət körpüsü» rolunu oynayırdılar. Bunların ən məşhurları Süleyman ibn Mehran Əməş (vəf. 765 – bütün tarixlər miladi təqvimlə verilir), Əbdürrəhman ibn Əmr Əvzai (və
... Ardini oxu »